Strax klar...
 
 

Serviceavtal

En av hörnstenarna i vår affärs­idé är att ge våra kunder verkligt bra support efter köpet. Med ett service­avtal tar vi extra bra hand om dig till ett extra bra pris!

För många är supporten efter köpet minst lika viktig som bra hjälp med själva köpet. Det har vi tagit fasta på och vår support­avdelning hjälper dig snabbt och professio­nellt med allt från enkla frågor till mer komplexa problem. Du får ett trevligt bemötande och vi ger dig den tid som behövs för att hjälpa dig igenom problemen!

I alla våra program­paket ingår 6 månaders service­avtal. För program som säljs som prenumeration ingår service­avtalet istället i prenumerationen.

Serviceavtalet innebär i korthet följande:

  • Fri support – ring eller mejla så ofta du vill.
  • Gratis uppdateringar – du har alltid tillgång till den senaste och mest aktuella versionen.
  • Förtur i supportkön – vi prioriterar dig med avtal.
  • Alltid tillgång till installations­fil för programmet – om du behöver installera om ditt program eller byter dator.

Telefonsupport – ring så fort du behöver hjälp!

Du är alltid välkommen att ringa vår support om du behöver hjälp. Eller mejla om det passar dig bättre. Tjänsten är helt kostnads­fri för dig som har service­avtal. Det finns inga begränsningar i antal samtal eller samtals­tid. Vi hjälper dig helt enkelt tills vi löst ditt problem!

Vår support­avdelning är dimensionerad för att garantera snabba svar. Hos oss slipper du långa telefon­köer! Du får direkt prata med någon som kan ta emot dina frågor. Enligt vår statistik svarar vi oftast inom 10 sekunder och vi klarar ut de flesta frågor och problem direkt på telefon. I övriga fall gör vi en utredning och åter­kommer med besked så snart vi kan, oftast inom någon timme.

Uppdateringar

Har du ett service­avtal ser vi till att du alltid har den senaste och bästa program­versionen. Vi skickar den till dig så snart den är klar och du får möjlig­het att göra en automatisk program­uppdatering, alternativt ladda ned den själv från vår hem­sida. Det är också den senaste versionen som vi ger dig support på. Därför behöver du ett service­avtal för att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt.

Vår målsättning är att hela tiden förnya och för­bättra våra program så att de motsvarar dina behov och önske­mål. Antalet upp­dateringar kan variera från år till år, bl.a. beroende på hur lagar och redovisnings­regler förändras. Antalet varierar också från program till program och det har vi tagit hänsyn till i priserna för service­avtalen. För de flesta program släpper vi 1–3 uppdateringar per år.

Vad kostar det?

Under de första 6 månaderna är service­avtalet inbakat i program­priset. Därefter förnyas det års­vis till en rimlig kostnad tills du väljer att säga upp avtalet. För program som säljs som prenumeration ingår istället service­avtalet i priset för prenumerationen.

Priset varierar beroende på produkt. För full­ständiga priser, se vår prislista.

Edison Solutions AB

Hedvig Möllers gata 12
223 55 Lund

Org.nr: 556334-3689, momsreg.nr: SE556334368901, godkänd för F-skatt

Säkra betalningar med kort eller faktura. Kortbetalningar hanteras av Stripe.

046320 220

kundtjanst@edison.se

046320 224  (support)
046320 227  (löne­support)
support@edison.se

Vi finns även på:

     

Startsidan Support Serviceavtal

© 2024 Edison Solutions AB, specialister på bokföringsprogram, faktureringsprogram, löneprogram, skatteprogram, bokslutsprogram och andra typer av ekonomiprogram. Håkan Save Hansson är ansvarig för informationen på den här sidan. Frågor eller synpunkter? Mejla

På den här webb­platsen använder vi säkra kakor (cookies) för att för­bättra din upp­levelse. Vi använder inga kakor från tredje part eller annonsörer. Genom att använda webb­platsen god­känner du det. Vad är kakor?

Läs gärna vår integritets­policy om hur vi hanterar och skyddar dina personuppgifter.